Přejít na obsah
  • The Crew - hra, která nemá konkurenci

(0 recenzí)

Redakce

Po dlouhém odkladu je to tu! Z pultů prodejců k nám míří závodní titul The Crew z dílen Ubisoftu, kde si řekli, že už nechtějí pouhou závodní hru. Jste konzolista nebo v opačném případě hardcore PC hráč? Nevadí, hra je určena pro PC, PS 4, Xbox 360 a Xbox One.

Nejspíš si říkáte, je to jen další racingovka, nic nového. Omyl, opak je pravdou. Jedná se o vůbec první závodní hru svého druhu, která nám otevře funkční MMO svět, kde Vám pro příklad cesta z Los Angeles do New Yorku zabere neuvěřitelných 40 minut! V The Crew se můžeme těšit na interaktivní online svět, ve kterém spolu soupeří pět frakcí o nadvládu nad USA, k tomu nám přidá souboje týmů až o 4 hráčích. Dále nám hra nabízí hned 12 velkoměst, jako třeba New York, Miami nebo neony zářící Las Vegas. Ovšem městy to nekončí, ve hře nalezneme opravdu obrovský, žijící svět, kde si každý přijde na to své. Můžete se prohánět jen tak po silnici zasazené v krásné krajině za svitu slunce, kde po poli jezdí zemědělské stroje, koně pobíhají v ohradách, nebo můžete kličkovat v naprosté tmě ve zrádných horách, kde není vaším jediným nepřítelem ostrá zatáčka, ale např. sníh. Vozidel dostane do rukou pěknou spoustu, jako jedna z mála her nám The Crew nabídne také vozy značky Ferrari. Od starých klasik jako Chevrolet Camaro RS až po nové, nabušené Lamborghini Aventador či LaFerrari. Hra nám poskytne spoustu cest, jak si můžeme našeho virtuálního miláčka upravit a přizpůsobit - od výkonnostních dílů, kol, kapot, nárazníků, samolepek až po barvu interiéru. Fantazii se meze nekladou. A pokud už vás začne nudit online svět, můžete se ponořit do kampaně, která nám nabídne strhující příběh. Budete se postupně infiltrovávat do zločinecké organizace za úkolem pomoct Zoe a pomstít smrt svého bratra, u kterého strávíte hned několik hodin zábavy, sólo či koop s přáteli.

Vývojáři v tomto titulu kladli na svobodu hráče, takže je jen a jen na vás, ke které frakci se přidáte, jestli chcete jezdit v týmu, závodit si či se jen tak prohánět po otevřené krajině.

Pro hru budou k dispozici placené DLC, které si už nyní můžete předobjednat ve formě season passu. The Crew můžete zakoupit v obyčejné či Gold edici, která Vám nabídne samotnou hru + season pass za zvýhodněnou cenu a to v každém seriózním obchodě či na herní platformě Steam.

Zpětná vazba uživatelů

Nejsou žádné recenze k zobrazení.

×